De trainingen zijn onderdeel van bij de vernieuwde samenwerking van Gazelle met dealers waarin service, vakmanschap en merkbeleving voorop staat. Gazelle voelt het als ‘haar plicht om samen met haar dealers de consument zo goed mogelijk te helpen en een zo goed mogelijke service te bieden’. Onderdeel daarvan is de dienstverlening aan klanten om ze met een zo goed mogelijk onderhouden elektrische fiets op pad kunnen gaan.
Door zich snel ontwikkelende technologie en uiteenlopende systemen op de elektrische fietsen van Gazelle, wil de fabrikant zijn dealers op de hoogte houden. De training is praktijkgericht.
Testen
De Gazelle E-bike servicetraining wordt gegeven in samenwerking met de Tweewieler Academy – het kennis- en opleidingscentrum voor de tweewielerbranche. De E-bike servicetrainingen worden op vier locaties in het land gehouden. Een vaste trainingslocatie is het Gazelle Experience Center in Amersfoort. Hier kunnen de dealers niet alleen de training volgen, maar ook de nieuwste elektrische fietsen zien en testen.
Er is plek voor 1.100 cursisten. De dealers kunnen zich aanmelden op de Gazelle Dealer Portal.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!