De vakjury van de DDMA Customer Data Award heeft vier bedrijven aangewezen als genomineerden voor deze jaarlijkse vakprijs: EMTE Supermarkten, V&D, Sanoma en KPN. De jury toetst de cases op basis van analyse en segmentatie, datakwaliteit, data governance en data-integratie. De award wordt uitgereikt op dinsdagavond 17 november tijdens de award avond voorafgaand aan de DDMA Data Dag.
‘De genomineerde cases laten op een overtuigende manier zien dat er een klantdialoog wordt aangegaan op basis van klantinzichten’, aldus juryvoorzitter Kees Groenewoud (Cmotions). Volgens Groenewoud is het niveau van de cases hoog: ‘De cases laten zien dat er aan marktbewerking wordt gedaan op een vernieuwende manier die de klant als vertrekpunt neemt. Bij het kiezen van een winnende case is het van belang dat het succes wordt benadrukt met een positieve ROI’.
De genomineerden presenteren hun cases op het podium van Pakhuis de Zwijger in Amsterdam tijdens de DDMA Data Dag op 18 november. DDMA is de branchevereniging voor ‘data driven marketing’.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!