Communicatiemanifest Live op ‘kathedraal van evenementen’

Professionals uit het live-communicatievak - beurzen en events - hebben op donderdag 4 december hun manifest aan de Amsterdam RAI ‘gespijkerd’.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Met een enorme lichtkrant waarop teksten te lezen waren als ‘Ontmoeten is een marketing-tool en heet live communicatie’ werden marketeers en vakgenoten opgeroepen om met meer aandacht om te gaan met de kracht van persoonlijk contact. Live-communicatie specialisten, verenigd onder de geuzennaam ‘Kippenvel’ willen onder meer met deze actie opdrachtgevers, brancheverenigingen, vakgenoten en pers oproepen om met meer aandacht, zorg en ‘een frisse blik’ om te gaan met het medium live-communicatie.  

Op de waterkoude donderdagavond zoefden metershoge teksten op de Amsterdamse &;kathedraal van beurzen en evenementen’ voorbij als ‘Live communicatie is meer dan standbouw’, ‘Live raakt, inspireert, verleidt en verbindt’.




‘Kippenvel’ is het initiatief dat het vak van de live-communicatie specialist zo zichtbaar mogelijk wil maken voor resultaatgerichte exposanten als hét kwalitatieve, onafhankelijke alternatief in het brede aanbod van standbouwbedrijven en reclamebureaus.

De initiatiefnemers van Kippenvel zijn de live-communicatie professionals die binnen dit medium hun sporen hebben verdiend. Op de site van Kippenvel: ‘Ze hebben stuk voor stuk resultaatrijke expo-cases op hun naam staan. Het zijn middelen-onafhankelijke creators en adviseurs die zichzelf onderscheiden door de impact van het medium live-communicatie maximaal in te zetten en te benutten Bovendien kennen ze de verschillen in meerwaarde in ‘standbouwland’ en komen ze daardoor tot een evenwichtig kwaliteit-kosten-balans bij de uitvoering van ideeën.’

‘Elke aangesloten professional is een volwaardig conceptuele sparringspartner in live-communicatie voor directies, marketing/communicatiemanagers, reclamestrategen en/of media-adviseurs. Ze vervullen daarnaast graag met hun specialisme een onafhankelijke, adviserende rol bij/voor (full-service) reclamebureaus.’

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie