Campagne They: clubliefde moet leiden tot giften

Sportclubs worden nauwelijks meegenomen in de overweging voor giften en nalatenschappen. KNVB, Eredivisie en NOC*NSF willen daar door middel van een campagne verandering in brengen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

In opdracht van de KNVB, de Eredivisie en NOC*NSF maakte They een campagne die geven aan sport en sportverenigingen bekender maakt, en die een oproep doet aan de liefde die we allemaal wel bij een bepaalde club voelen. Het belang van sport en sportclubs in de samenleving is groot, zo menen de sportorganisaties, maar als het gaat om giften en nalatenschap worden sport en sportclubs nog nauwelijks meegenomen in de overweging.

De campagne kreeg als thema: . Voor film en fotografie werkte They samen met fotograaf/regisseur Paul D. Scott. Hij maakte een rondreis langs clubs in Nederland, van biljarten tot zwemmen.

Credits:

Bureau: They
Strategie: They           
Creatie: They
Regisseur: Paul D. Scott
Editor: Will Judge
D.O.P.: Tobias Pekelharing
Muziek: Reinder van Zalk (Earforce)
Geluidsstudio: Earforce
Productie: They, Paul D. Scott
Post Productie: CAPTCHA!
Fotografie: Paul D. Scott
Media: TV, online, print, radio.
Verantwoordelijk bij klant: Gerben van Hardeveld, Tjitske van der Hijden, Jacco Swart 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie