Reclamebureau Canday heeft een Creative Challenge uitgeschreven waarmee het marketeers wil uitdagen een ultieme briefing te schrijven. Tijdens Adfo Live 2015 wil het de rollen omkeren en de beste briefing omzetten in een uitgevoerd concept. Aan de wedstrijd kunnen alle marketeers deelnemen die denken over een uitzonderlijke, goede of bijzondere briefing te beschikken.
Ban breken
‘Normaal gezien zijn het creatieve bureaus als Canday, die van longlist naar shortlist naar gewonnen pitch gaan. Maar nu zijn de opdrachtgevers aan de beurt. Wij challengen alle merken van Nederland met de beste briefing te komen’, aldus Hans Vermeulen van Canday. ‘Het mag een campagneopdracht zijn. Maar creativiteit reikt natuurlijk verder.’
Om in aanmerking te komen, wordt marketeers gevraagd een een opdracht te pitchen, waarbij creativiteit de ban moet breken voor het merk. Vermeulen: ‘En scoor pluspunten met lef, ambitie en visie. Doe mee en vul uiterlijk 15 augustus het briefingsformulier in. De winnaar wordt dan op 15 september tijdens Adfo Live gekozen.’
Naast Canday werkt het bureau voor deze Creative Challenge met een aantal partners samen waaronder Adfo Live, Adfo Groep, Lukkien en Blue Field Yield Agency. Zij staan samen garant voor de €100.000,- die de winnaar kan winnen.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!