Supermarktketen Aldi lanceert een nieuwe fancollectie, bestaande uit outfits voor mensen en - nieuw - huisdieren. De zogeheten Feestbeestencollectie is te koop in twee thema's: het blauwe Aldi-logo en het Schultenbräu-logo. Schultenbräu is een biermerk dat Aldi voert en een fanschare heeft vanwege de cultstatus.
Aldi mikt de fancollectie voor huisdieren op de hond en kat en gaat onder andere pakjes, voerbakjes en speelgoed verkopen in de twee thema's. Voor mensen komen er onder andere kerstmutsen, broeken en sloffen uit. Volgens Aldi is de nieuwe fancollectie speciaal ontworpen voor de feestdagen en gaan de producten tussen de twee en tien euro kosten. De fancollectie is vanaf 26 november (Black Friday) te koop in alle Aldi-winkels.
Nieuwste fancollectie
Het is de vierde keer dat Aldi een fancollectie uitbrengt. Dit jaar lanceerde de supermarktketen al een eigen zomercollectie in de thema's Aldi en Schultenbräu, met onder andere zwembroeken, jurken en sokken. Vorig jaar verschenen er al fancollecties, die succesvol genoeg waren om het concept voort te zetten.
Eigen kledinglijnen lijken aan een opmars bezig. In navolging van Aldi, Febo en McDonald's bracht onlangs ook Pizza Hut eigen fankleding uit.
Reacties:
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!