Van der Hoeven was tot 1 juli marketing directeur bij AutoTrack.nl. Bij Wegener Digital wordt Van der Hoeven verantwoordelijk voor het marketingbeleid en de ontwikkeling van nieuwe online initiatieven.
Van der Hoeven: ‘In het uitgeefvak is door toenemende digitalisering volop ruimte voor nieuwe online diensten. De uitdaging van mijn nieuwe functie is om aan de ene kant de bestaande strategie van Wegener te vertalen naar de online strategie van Wegener Digital. Aan de andere kant kijk ik er erg uit naar het ontwikkelen van nieuwe producten en initiatieven in een markt die erg in beweging is. Met mijn jarenlange marketingervaring bij AutoTrack.nl ga ik hier een essentiële bijdrage aan leveren.’
Wegener Digital
Bestaande online initiatieven van Wegener Digital zijn AutoTrack.nl, Carsom.nl, Sweetdeal.nl en Gezondenvitaal.nl. AutoTrack.nl is een online advertentieplatform voor de aan- en verkoop van gebruikte en nieuwe auto’s.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!