Albert Heijn stelt twee assortiment-directeuren aan

Marit van Egmond en Erik-Jan Mares versterken vanaf 5 mei het directieteam van Albert Heijn.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De twee zullen met zich met name bezig houden met een verdere ontwikkeling van het assortiment van de supermarktketen.

Marit van Egmond wordt directeur merchandising & sourcing vers. Marit is momenteel directeur van Gall & Gall en sinds 1997 in dienst bij Ahold.

Erik-Jan Mares wordt directeur merchandising & sourcing houdbaar, non food en new business. Erik Jan geeft sinds een jaar leiding aan Ahold European Sourcing en was daarvoor werkzaam bij o.a. C1000, Danone en Nutricia.

Albert Heijn kondigde in januari van dit jaar veranderingen aan om zich als merk en organisatie in Nederland en omringende markten beter neer te zetten. Verbeteringen in en aanvullingen op het assortiment zullen de commerciële propositie van Albert Heijn verder versterken, zo hoopt Sander van der Laan, CEO van Albert Heijn: ‘Het is mooi dat we deze twee belangrijke functies kunnen invullen met professionals uit onze eigen organisatie die beschikken over relevante ervaring. De energie die deze collega&;s meebrengen naar hun nieuwe positie zal een impuls geven aan de verbetering en uitbreiding van ons assortiment en daarmee aan ons aanbod aan de klant.’

Naast Marit van Egmond en Erik-Jan Mares bestaat het directieteam van Albert Heijn verder uit: Cees van Vliet (directeur winkels & distributie), Adriaan Thierry (directeur omni-channel marketing & format), Wouter Kolk (directeur nieuwe markten & speciaal zaken), Hendrik-Jan Roel (financieel directeur) en Luc de Baets (directeur human resources & business services). 

Het team staat onder leiding van algemeen directeur (CEO) Sander van der Laan.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie