Aart Lensink (LVB Networks) zal zich niet graag als goeroe op het schild gehesen zien, maar als je iets wil leren over contentmarketing, mis het verhaal van deze down-to-earth-vakman niet.
Aart Lensink
Lensink vindt dat veel contentmarketing-strategieën zijn gebaseerd op los zand en leiden tot me-too content. Hij belooft in zijn sessie als een heuse docent voor de klas te gaan staan en les te geven in formatontwikkeling. Lensink is niet van de blabla en geeft bruikbare handvatten om met contentmarketing aan de slag te gaan. Hij zegt: ‘Formats zijn nodig om je content structuur en onderscheidend vermogen te geven. Klanten houden van herkenbare en tegelijkertijd verrassende formats.’
Seminar: Met ijzersterke formats naar betere contentmarketing
Onderwerpen: Contentstrategie, Strategie
Woensdag 16 september
15:45 - 16:15
Theater 4
Darrre van Dijk
Coca-Cola is het nationale elftal onder de merken. Iedereen heeft er een mening over en iedereen weet hoe het beter moet. Én iedereen wil weten waar ze nou weer mee komen. Des te interessanter als Darre van Dijk van Ogilvy & Mather Amsterdam er iets over komt zeggen, want die heeft voor bijvoorbeeld uitvaartverzekeraar Dela wel aardverschuivende dingen gedaan.
Ook voor Coca-Cola maakte Van Dijk met zijn bureau Ogilvy al een aantal interessante dingen. Hij schreef onder meer een heuse muziektrack die is opgenomen in de populaire video dance game Just Dance Now. Daarmee nestelen Darius Dante – de artiestennaam van Van Dijk – en Coca-Cola zich tussen wereldsterren als Rihanna, The Black Eyed Peas en Beyoncé. Wat is de visie van Darre van Dijk op het merk Coca-Cola?
Keynote: Coca Cola Branding & Campagnes (English)
Onderwerpen: Actiemarketing, Creatie & campagnes, Media-inzet, Strategie
Woensdag 16 september
12:30 - 13:10
Mainstage
Deze sprekers zijn uitgelicht door Roderick Mirande, redacteur bij Adfo Groep
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!