Overslaan en naar de inhoud gaan

Negen op de tien journalisten hebben nooit persoonlijk contact met PR-medewerkers

PR-medewerkers 'appen' ook steeds minder met journalisten, zo blijkt uit het onderzoek onder honderden journalisten en PR-professionals.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Negen op de tien journalisten heeft zelden tot nooit persoonlijk contact met een pr-medewerker. Dat is een ruime verdubbeling ten opzichte van 2020; toen was dat 44 procent van de journalisten. Deze en meer resultaten komen uit de nieuwste editie van een tweejaarlijks onderzoek van PR-Dashboard, waar ruim 300 journalisten en meer dan 200 pr-professionals aan meegewerkt hebben.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
BBDO Belgium

Interessante vraag die niet werd beantwoord: waarom deze 'kloof' tussen pr professionals en journalisten?
En ook: is er een verschil tussen externe pr consultants en 'eigen' woordvoerders van bedrijven?

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in