Vier keer een gouden award voor Nederland. Dat blijkt uit de bekendmaking van IPRA (International Public Relations Association) van de winnaars van de 2019 Golden World Awards of wel de Oscars van de PR. Deze worden eind september in Armenië uitgereikt.
De campagne van HvdM om de Belastingaangifte emotioneel te laden won in twee categorieën, de inzendingen van Hill+Knowlton Strategies en McDonald’s en van Marcommit en Lightspeed waren ieder goed voor een gouden award.
Het overzicht:
Categorie: Communication research - Agency
How Emotion Helped Deliver 7.9M Tax Declarations
Bureau: HvdM
Klant: Dutch Tax and Customs Administration
Categorie Financial services and investor relations - Agency
How Emotion Helped Deliver 7.9M Tax Declarations
Bureau: HvdM
Klant: Dutch Tax and Customs Administration
Categorie: Integration of traditional and new media - Agency
The Smallest McDonald’s in the World
Bureau: Hill+Knowlton Strategies
Klant: McDonald's
Categorie: PR on a shoestring - Agency
Meet the chef
Bureau: Marcommit
Klant: Lightspeed
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!