De Beste Social Awards komen er aan! En we gaan de mooiste, grappigste en meest opvallende uitspattingen op social media in het zonnetje zetten. Een van de populairste categorieën voor bedrijven is Beste Webcare. En na het zien van deze winnaars en genomineerden voorgaande jaren snap je waarom.
1. T-Mobile maakt hier van een dikke middelvinger een dikke duim.
2. Jelle gaat van meest gefrustreerde klant ooit, naar meest tevreden klant ooit.
3. Bert wenst een flinke smak geld van ABN AMRO, wat leidt tot dit onbetaalbare gesprek.
4. Arthut trapt in de Klantenservice en Transavia is teleurgesteld.
5. Floris en Coca-Cola hebben een bruisende Q&A sessie.
6. Eneco heeft geen boodschap aan de belediging op 'hun' kapsel.
7. En Coolblue bezorgt hier de ultieme glimlach.
8. En met deze video pakken ze uit voor hun fans.
9. KLM komt met een gepast (lees bijdehand) antwoord.
@iiLYESPOWER_ *BLIEP BLIEP* *INITIEER TWITTER RESPONS-SEQUENTIE* *START FORMULERING* <Nee, dit is een mens.> *EINDE TWEET* *BLIEP BLIEP*
— Royal Dutch Airlines (@KLM) June 28, 2014
10. Lammert valt door de mand bij Etos.
@lammert We vermoeden de Maybelline Collossal Go Extreme, daar krijg je namelijk volumineuze wimpers van. Of je 'vriendin'. ;-)
— Etos (@Etos) March 10, 2015
11. ING speelt hier een uitmuntende wingman voor Julien.
12. En ten slotte helpt deze eindbaas van KLM zijn mattie Willem naar de VS.
Heb jij met je bedrijf een sterk staaltje webcare voor de categorie Beste Webcare? Tot en met 14 april kun je via deze site inzenden en een potentiële winnaar het podium op helpen. Blijf op de hoogte via onze gloednieuwe website en Facebookpagina van De Beste Social Awards.
Over De Beste Social Media.
In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op De Beste Social Media. Het artikel van deze week werd geschreven door Jasper Schilder.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!