Overslaan en naar de inhoud gaan

We Fashion laat zien waar het merk voor staat met kersttrui voor twee

Warmte, inclusiviteit en echt contact in een kersttrui voor twee
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Modeketen We Fashion wil laten zien dat het merk staat voor ‘inclusiviteit en echt contact’ en doet dat met een kersttrui voor twee. In de kerstcommercial (bureau: JWT Amsterdam) van het modemerk zie allerlei verschillende types samen in een trui.

related partner content for mobile comes here

Allerlei types samen in een kersttrui


De hoofdrolspelers in de tv-reclame ‘Better Together’ zijn van diverse leeftijden en afkomst. De trui voor twee personen moet zorgen voor ‘een beetje warmte in het huidige tijdsgewricht waar juist de verschillen tussen mensen benadrukt worden en er vooral via social media gecommuniceerd wordt’.

De hoofdrolspelers in de tv-reclame ‘Better Together’ zijn van diverse leeftijden en afkomst. De trui voor twee personen moet zorgen voor ‘een beetje warmte in het huidige tijdsgewricht waar juist de verschillen tussen mensen benadrukt worden en er vooral via social media gecommuniceerd wordt’.

In de reclame zie je allerlei hoofdpersonen: een stelletje op de bowlingbaan, twee hangjongeren op een scooter, een geniale tweeling en een oude man met zijn pop.

De camapgne zal niet al deze doelgroepen aanspreken, maar laat wel duidelijk zien dat We Fashion een merk is voor iedereen. ‘Better together’ oftewel ‘samen is beter dan alleen’ is sinds afgelopen zomer de tagline van het merk. Die slogan past bij de missie ‘design to connect’.

Internationale campagne


De campagne is gemaakt door J. Walter Thompson Amsterdam en geproduceerd door Holy Fools. Hij is tot en met het eind van dit jaar te zien op tv in Zwitserland, België en Nederland.

De campagne is gemaakt door J. Walter Thompson Amsterdam en geproduceerd door Holy Fools. Hij is tot en met het eind van dit jaar te zien op tv in Zwitserland, België en Nederland.

De trui is vanaf 27 november ook online te bestellen: een rode voor volwassenen en een blauwe voor kinderen.

Credits
Concept film: Bas Korsten, J. Walter Thompson Amsterdam
Productie film: Holy Fools
Regie: Nina Aaldering

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in