Topatleet en de meest positieve bekendheid van Nederland, Churandy Martina, speelt de hoofdrol. De commercial is 'zomers en optimistisch', en past bij de 'nieuwe, meer volwassen uitstraling' van het frisdrankmerk.
Marketingmanager Jasper Spaargaren zegt daarover: 'SiSi wil voortaan bekendstaan als tropisch, luchtig, positief en sociaal. SiSi is ervan overtuigd dat je van iedere dag een zomerdag kunt maken als je je hartelijk en optimistisch opstelt en het leven zo nu en dan niet te serieus neemt. Juist in deze tijd waarin we ons zo druk maken, is deze positionering relevanter dan ooit. Churandy Martina is de ideale persoon om het te verkondigen, want niemand is positiever, relaxter en sympathieker dan hij.'
Meer volwassen publiek
SiSi richt zich sinds kort meer op een volwassen publiek. 'De smaak is verbeterd, de hoeveelheid suiker verminderd en het logo is weer gebaseerd op het aloude design.'
Credits
Verantwoordelijk bij klant: Susan Houben, Jasper Spaargaren, Nalini Bhagwandin, Muriël Boelen, Tina Dijkshoorn.
Bureau: Joe Public Take-Away Advertising.
Creatie: Bart Oostindie, Antoine Houtsma.
Client Services Director: Jolies van Rijn. Strategie: Jeroen van Eck.
Productie: Merel Groenenboom.
Productiemaatschappij: Signum.
Executive Producer: Sander Heeroma.
Regie: Keith English.
D.O.P.: Nanko Goething.
Editor: Gert Willem Visser.
Muziek: Massive Music.
Geluid: Ambassadors.
Postproductie: Ambassadors
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!