Overslaan en naar de inhoud gaan

‘Take it easy, take a SiSi’ keert terug in commercial met Churandy Martina

SiSi haalt de SiSi Rider van stal.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Topatleet en de meest positieve bekendheid van Nederland, Churandy Martina, speelt de hoofdrol. De commercial is 'zomers en optimistisch', en past bij de 'nieuwe, meer volwassen uitstraling' van het frisdrankmerk. 

related partner content for mobile comes here

Marketingmanager Jasper Spaargaren zegt daarover: 'SiSi wil voortaan bekendstaan als tropisch, luchtig, positief en sociaal. SiSi is ervan overtuigd dat je van iedere dag een zomerdag kunt maken als je je hartelijk en optimistisch opstelt en het leven zo nu en dan niet te serieus neemt. Juist in deze tijd waarin we ons zo druk maken, is deze positionering relevanter dan ooit. Churandy Martina is de ideale persoon om het te verkondigen, want niemand is positiever, relaxter en sympathieker dan hij.'

Meer volwassen publiek


SiSi richt zich sinds kort meer op een volwassen publiek. 'De smaak is verbeterd, de hoeveelheid suiker verminderd en het logo is weer gebaseerd op het aloude design.'

SiSi richt zich sinds kort meer op een volwassen publiek. 'De smaak is verbeterd, de hoeveelheid suiker verminderd en het logo is weer gebaseerd op het aloude design.'

Credits

Verantwoordelijk bij klant: Susan Houben, Jasper Spaargaren, Nalini Bhagwandin, Muriël Boelen, Tina Dijkshoorn.
Bureau: Joe Public Take-Away Advertising.
Creatie: Bart Oostindie, Antoine Houtsma.
Client Services Director: Jolies van Rijn. Strategie: Jeroen van Eck.
Productie: Merel Groenenboom.
Productiemaatschappij: Signum.
Executive Producer: Sander Heeroma.
Regie: Keith English.
D.O.P.: Nanko Goething.
Editor: Gert Willem Visser.
Muziek: Massive Music.
Geluid: Ambassadors.
Postproductie: Ambassadors

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in