Overslaan en naar de inhoud gaan

Fruittella kiest Kokoro

Er was een creatieve pitch met verschillende bureaus.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Merlijn van Vliet (co-founder KokoroAmsterdam): 'Fruittella is een merk waar écht iedereen een positief gevoel of een leuke herinneringen aan heeft. Dat gevoel gaan we ook zeker gebruiken in het creatieve werk dat we gaan maken.'

related partner content for mobile comes here

'Wij hebben gekozen voor Kokoro vanwege het conceptueel sterke idee dat perfect aansluit bij onze briefing', zegt Group Brand Manager Wilma Bouw.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in