Overslaan en naar de inhoud gaan

Live webinar: Aan de slag met big data marketing

Paul Postma legt uit hoe je het beste kunt beginnen. Volg het webinar op Youtube:
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Door data uit allerlei bronnen te gebruiken kunnen organisaties hun klanten op een steeds relevantere wijze bereiken. Gedrag is terug te lezen in harde data waardoor marketeers beslissingen kunnen nemen op basis van bewijs in plaats van onderbuikgevoel. Maar het praktisch gebruiken van data blijft een technische, organisatorische en commerciële uitdaging. In deze online talkshow gaan we daar dieper op in.

related partner content for mobile comes here

Onder andere Paul Postma zal als tafelgast in de studio aanwezig zijn. Paul is auteur van het boek “Big Data Marketing”. Hij laat zien hoe je klein kunt beginnen en met die ervaring snel kunt opschalen door gebruik te maken van data uit meerdere bronnen. Aan bod komen onder meer ervaringen van Ben & Jerry’s, Funda, VICE en Landal GreenParks.

Big data ook voor kleinere organisaties
Maar big data is niet alleen van waarde voor de ‘big brands’. Onze tweede tafelgast spreekt daarom op basis van de ervaringen met big data bij kleinere organisaties. En daarbij komen niet alleen de successen aanbod, we besteden speciale aandacht aan valkuilen en mislukkingen uit de praktijk. Zodat jij kunt leren wat wel en wat niet werkt.

De journalistieke noot wordt gewaarborgd door Alex Beishuizen, content director Adfo Groep.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in