Overslaan en naar de inhoud gaan

Wie is de Mol? zorgt voor grote stijging bereik Avrotros

Dat blijkt uit de online bereikcijfers van GfK DAM in februari.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Het bereik steeg vooral onder jongeren (onder de 35 jaar) en meer vrouwen dan mannen bezochten de Wie is Mol content.

Avrotros was is het vierde kwartaal vooral groot door bezoeken naar EenVandaag, Radar en Opsporing Verzocht. Het profiel van Avrotros verschuift in februari door naar mobiele devices: meer dan de helft van alle bezoeken kwam via de smartphone, een vijfde via tablet en een kwart via de pc/Laptop. Ten opzichte van een jaar eerder ligt het bereik van Avrotros ook ruim hoger.

Ranglijst


In de top van de ranglijst verandert niet veel. Google is op alle platforms ruim eerste, op mobiel is dat Whatsapp.

In de top van de ranglijst verandert niet veel. Google is op alle platforms ruim eerste, op mobiel is dat Whatsapp.

Bron: Online Bereikcijfers GfK DAM   

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in