Overslaan en naar de inhoud gaan

RET kent voorlopige gunning alle outdoor formaten toe aan JCDecaux

Alle abri’s, trams, bussen, metrostations en A3-frames in het ov van Rotterdam maken voortaan deel uit van het portfolio van JCDecaux.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

De Rotterdamse RET wil de exploitatie van haar buitenreclametypen gunnen aan JCDecaux. Dit heeft de RET na een aanbestedingsprocedure bevestigd aan JCDecaux. 

related partner content for mobile comes here

René Witzel, Algemeen Directeur JCDecaux Nederland: 'Met de winst van deze tender krijgen we naast onze Mupi’s vrijwel alle buitenreclame in Rotterdam in ons porfolio. Vanaf heden hebben we in Amsterdam, Rotterdam en Utrecht de exclusieve reclamerechten. Hiermee onderstrepen we ons marktleiderschap en verstevigt JCDecaux zijn positie als dé buitenreclame-exploitant van Nederland. We kijken ontzettend uit naar een goede en langdurige samenwerking met de RET en de gemeente Rotterdam, waarin we samen verder bouwen aan de leefbaarheid van deze prachtige Maasstad.'

Het aantal abri’s van JCDecaux zal door deze nieuwe situatie sterk groeien. In de Maasstad staan namelijk bijna duizend objecten - vitrines in de metrostations en abri’s - met ruimte voor een kleine drieduizend affiches. Daarnaast neemt ook het portfolio voor vervoersreclame van JCDecaux in Nederland toe. Naast de Total View Trams in Amsterdam kan het bedrijf nu ook de exploitatie van reclameruimte op de Rotterdamse trams en bussen toevoegen.

Verder vallen ook onder het nieuwe contact de A3-frames in de bussen, trams en metro’s. JCDecaux krijgt hierdoor een nieuw buitenreclameformaat tot zijn beschikking.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in