
Vorige week maakte Hema bekend de consument te betrekken bij het prijsbeleid. Welke producten moeten goedkoper? De Hema-klant mag het zeggen.
Deze week is het V&D dat de hulp van de klant inroept. Het warenhuis heeft de site 'blijmet.vd.nl' in het leven geroepen. Daar wordt klanten gevraagd om hun mening te geven over de winkel. De input van klanten en andere stakeholders wordt gebruikt voor de ontwikkeling van een nieuw winkelconcept in drie testwinkels. Maar haalt dit 'erbij betrekken van de klant' wel iets uit?
Vacatures
Communicatieadviseur – Buurtteam Zuidoost & Weesp-Driemond (40 uur)
B&ACreatieve Marketing Communicatie medewerker
Stichting Federatie Financieel PlannersCommunicatieadviseur (28-38 uur)
CAOPBreng uw stem hieronder uit en laat zo u wilt een aanvullende reactie achter.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee