Overslaan en naar de inhoud gaan

Jim test zijn wifi in nieuwe Ziggo-commercial

Ziggo introduceert Power Promise: overal in je huis perfecte wifi.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Ziggo vindt dat wifi overal en altijd perfect moet werken. 

related partner content for mobile comes here

Daarom ontwikkelde J. Walter Thompson samen met Ziggo de Ziggo Power Promise. Om dit voor elkaar te krijgen biedt Ziggo een sterk modem, wifi op ieders huis afgestemd en een engineer die pas weg gaat als je wifi perfect werkt.

In de nieuwe campagne zien we de bekende buurmannen van Ziggo de wifitest doen. Jim heeft een nieuwe woning en laat zijn wifi aansluiten door een engineer van Ziggo. Zodra die klaar is test Jim nog even het netwerk. In hoog tempo checkt Jim overal in huis de Wifi. Niet veel later doet Ronald datzelfde in zijn bedrijf.
 

EXECUTIVE CREATIVE DIRECTOR: Bas Korsten
CREATIVE ART Niels Bredemeijer, Henk Jantz, Marius Gottlieb
CREATIVE COPY: Rienk de Vries, Edwin van Kuilenburg, Jasper Korpershoek
EXECUTIVE STRATEGY DIRECTOR: Jan Bouts
STRATEGIST Lisse Mastenbroek
BUSINESS DIRECTOR: Erik-Jan Koense
SCREEN DIRECTOR: Marloes van den Berg SR. CONCEPT PRODUCER: Sabien Smit
PRODUCER: Maaike Stellink
SCREEN PRODUCER: Marco van Prooijen

PRODUCTION

PRODUCTION COMPANY: Holy Fools
DIRECTOR: Mattias Schut
POST/VFX: The Ambassadors
MOTION GRAPHICS / DESIGN: Joris Blomjous
EDITOR: MRTN Editing Amsterdam
SOUND/MUSIC: Studio Alfred Klaassen
V/O: Eva Laurenssen
CLIENT CREDITS
DIRECTOR BRAND & COMMS Mariëtte Leenhouts, Dave Frauenfelder, Marije Wustman, Marnix Vriend, Janet Kroondijk, Marije de Vries, Hestia Meijer

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in