
In de merkcampagne van Radio 10 staat het eigen muziekformat centraal. Verschillende hits komen terug in de tv-commercial en in online, print- en outdooruitingen. In de campagne is te zien hoe luisteraars meezingen met de hits. Het nieuwe logo van de radiozender en huisstijl worden tegelijk met deze campagne geïntroduceerd.
‘Sinds de terugkeer op de FM in 2013 is het bereik van Radio 10 verdubbeld van ruim 700.000 luisteraars naar ruim 1,4 miljoen verschillende luisteraars per week’, zegt Dennis Kuzee, brand director van Radio 10. ‘Met deze nieuwe merkcampagne en frisse huisstijl zetten we een volgende stap in de strategie om Radio 10 nog verder te laten groeien.’
Vacatures
Directeur-bestuurder
PublicSpirit in opdracht van Visit FlevolandEvent Manager
Stichting Anne-BoCommunicatiemedewerker studentenwerving en -voorlichting
TU DelftRoland Snoeijer, radio director van Radio 10 zegt het volgende: ‘Radio 10 staat voor feel good, toegankelijkheid, vriendelijkheid én de grootste hits aller tijden. Deze elementen komen samen in een vernieuwde huisstijl, de gloednieuwe merkcampagne en recent vernieuwde audiovormgeving. De audiovormgeving heeft een sterke eigen identiteit, de jingles zijn fris en eigentijds en sluiten naadloos aan op de hits uit het brede muziekformat van de zender.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee