Overslaan en naar de inhoud gaan

Radio 10 komt met nieuwe campagne en huisstijl

Luisteraars zingen uitbundig mee met bekende hits.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

In de merkcampagne van Radio 10 staat het eigen muziekformat centraal. Verschillende hits komen terug in de tv-commercial en in online, print- en outdooruitingen. In de campagne is te zien hoe luisteraars meezingen met de hits. Het nieuwe logo van de radiozender en huisstijl worden tegelijk met deze campagne geïntroduceerd.

related partner content for mobile comes here

‘Sinds de terugkeer op de FM in 2013 is het bereik van Radio 10 verdubbeld van ruim 700.000 luisteraars naar ruim 1,4 miljoen verschillende luisteraars per week’, zegt Dennis Kuzee, brand director van Radio 10. ‘Met deze nieuwe merkcampagne en frisse huisstijl zetten we een volgende stap in de strategie om Radio 10 nog verder te laten groeien.’

Roland Snoeijer, radio director van Radio 10 zegt het volgende: ‘Radio 10 staat voor feel good, toegankelijkheid, vriendelijkheid én de grootste hits aller tijden. Deze elementen komen samen in een vernieuwde huisstijl, de gloednieuwe merkcampagne en recent vernieuwde audiovormgeving. De audiovormgeving heeft een sterke eigen identiteit, de jingles zijn fris en eigentijds en sluiten naadloos aan op de hits uit het brede muziekformat van de zender.’

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in