Zwarte Cross goed voor naamsbekendheid Nestlé Wagner

Gedurende het Zwarte Cross-weekend zijn 53.280 Big Pizza-servings verkocht.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Nestlé Wagner is er blij mee, want goed voor naamsbekenheid.

Van 25 tot en met 27 juli 2014 vond het Zwarte Cross festival in Lichtenvoorde plaats, een festival met onder andere motorcross, muziek, theater.

Nestlé Wagner is hoofdsponsor van de Zwarte Cross en was aanwezig met ‘Big Pizza Punten’. Op de camping was de stand 24 uur lang geopend.

De pizzaproducent ging drie jaar geleden in zee met de Feestfabriek, de organisatie van de Zwarte Cross. In 2012 werden 42.740 pizzaservings (halve pizza´s) geserveerd, in 2013 50.700. Dit jaar werden 53.280 halve Big Pizza’s verkocht.

De Big Pizza-campagne in samenwerking met de Zwarte Cross heeft Wagner naar eigen zeggen veel opgeleverd.

De merkbekendheid van Nestlé Wagner stijgt jaarlijks aanzienlijk na de Zwarte Cross. Uit evaluatie van de voorgaande twee edities bleek dat er sprake was van een stijging van de imagoscore onder 20-34-jarigen.

Uit een enquête onder 900 Zwarte Cross-bezoekers bleek dat 75 procent van de festivalgangers de Big Pizza goed bij het festival vond passen.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie