Wij schrijven regelmatig over webcare of prachtige inhakers. Want die Nederlandse merken, die kunnen er wat van op social media. Dit jaar zijn er liefst acht merken genomineerd voor de felbegeerde The Best Social Award voor ‘Beste Merk’. We zetten hun mooiste content op een rijtje. Wie er wint bepaal jij door te stemmen op de website van The Best Social Awards.
De Efteling heeft unieke YouTube-content.
ING komt op Instagram met verrassende feiten.
Ze hadden een fantastische vrijmarkt-livestream op Koningsdag.
Ook KLM maakt kans op de titel ‘Beste Merk’ en dat is te begrijpen met posts als deze.
En laten we vooral hun ijzersterke webcare niet vergeten.
Over naar de NS, want ook die zijn genomineerd mede dankzij deze verhalen van echte reizigers.
En dit jaar lanceerden ze een Whatsapp-thriller.
Het WNF speelde op een slimme manier in op een trend maar drukte ons met de neus op de feiten.
Maar ze delen ook prachtige plaatjes op hun Instagram.
Ook de HEMA was lekker bezig op social media met deze inhaker op Valentijnsdag.
En we blijven even in het liefdesthema want HEMA organiseerde ook nog eens een huwelijk voor mensen die vanwege hun geaardheid in hun eigen land niet mogen trouwen.
Ook Netflix is genomineerd en dit is waarom.
Want we zijn allemaal een beetje Netflix.
Als laatste is daar de winnaar van vorig jaar: Bol.com.
Naast inhaken bewijzen ze ook dat webcare helemaal hun ding is.
De nominaties voor The Best Social Awards zijn bekend. Welke Instagrammers, Youtubers, Twitteraars en overige internethelden moeten dit jaar absoluut die award winnen? Dat bepaal jij! Breng nu je stem uit. Je hebt nog tot 15 mei 18.00.
In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op The Best Social Media. Het artikel van deze week werd geschreven door Britt Willemsen.
Reacties:
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!