Op 22 april worden in Amsterdam de Dutch Marketing Awards 2021 uitgereikt aan Nederlandse bedrijven met de beste marketingprestaties en weten we wie de opvolger wordt van Arno de Jong (Nederlandse Loterij) als Marketeer of the Year en HelloFresh als Marketing Company of the Year.
Inzenden en nomineren kan via dit formulier op de site van de Dutch Marketing Awards. Daar is ook meer informatie te vinden over de criteria. De deadline voor inzenden en nomineren is 31 januari aanstaande. Om in aanmerking te komen voor een nominatie, moet de betreffende organisatie of persoon een buitengewone marketingprestatie hebben geleverd die consistent onderdeel uitmaakt van de totale ondernemingsstrategie. Ook moet de prestatie als voorbeeld dienen voor het hele marketingvak en de marketingfunctie.
Categorieën
De prijzen worden, evenals in voorgaande jaren, uitgereikt in zeven categorieën: Marketing Start up of the Year, Marketing Scale Up of the Year, Internal Branding Company of the Year, Marketing Company of the Year, Marketing Transformer of the Year, Marketeer of the Year en Marketing Talent of the Year. Dit jaar gingen de awards naar: Too Good To Go, Swapfiets, YoungCapital, HelloFresh, De Vegetarische Slager, Arno de Jong (Nederlandse Loterij) en Ferdinand Goetzen (3D Hubs).
De belangrijkste Nederlandse brancheprijzen voor marketing worden in 2021 voor de zevende keer uitgereikt onder de naam Dutch Marketing Awards. Deze Awards zijn een initiatief van Nima, Pim en Adformatie.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!