Wendy van Dijk: "Magazine is succes en daarom willen we door"

Binnenkort maakt ze bekend welke uitgever Wind Publishing opvolgt.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Het platform Wendy en Wind Publishing hebben besloten te stoppen met de samenwerking, zoals  eerder al meldde. Wind Publishing heeft haar aandelenbelang van dertig procent in Wendy verkocht. Het concept, gestoeld op de universele zoektocht naar geluk, zou een jaar lang actief zijn. Nu het jaar voorbij is, vindt De Wind het tijd voor andere projecten. 

Femmetje de Wind van Wind Publishing zegt hierover: &;Ik ben blij dat we dit project goed hebben neergezet. Het was een bijzondere ervaring. Nu moet het op eigen kracht verder. Ik was te veel tijd kwijt met het managen, terwijl mijn kracht juist zit in het bedenken en ontwikkelen van marketing- en mediaconcepten.&; In dergelijke projecten ziet De Wind veel mogelijkheden voor haar uitgeverij, zegt ze.

Het multimediale concept gaat volgend jaar gewoon door in een hogere frequentie. Het blad verschijnt volgend jaar zes in plaats van vier keer, plus een aantal specials, bij een andere uitgever. Welke uitgever in het stapt, maakt Wendy van Dijk binnenkort bekend.
Een partner van het platform is de Staatsloterij. 

Wendy van Dijk: &;Het magazine is succesvol en daarom willen we door. We hebben gewoon nog te veel ideeën die een weg naar de lezer zoeken. Wij willen alle medewerkers van Wind Publishing heel hartelijk danken voor hun inzet en expertise. Wij kunnen nu verder met een prachtig product en een gezond exploitatiemodel.&;  
 
In december 2014 lanceerde Wind Publishing het multimediale concept Wendy. Het magazine zou een gemiddelde losse verkoop van rond de 100.000 stuks hebben en de site 200.000 unieke bezoekers per maand. 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie