Voetbal International lanceert een nieuw merk, VI Travel, waarmee het samen met Football Travel Group voetbalreizen aanbiedt naar de grootste competities in Europa.
Volgens Joris Bouman, commercieel-directeur van PXR, de uitgever van Voetbal International, biedt de ‘sterke ontwikkeling van VI als digitaal platform’ ruimte om direct diensten aan consumenten te leveren.
Bouman ziet een ‘groeiende behoefte’ van consumenten aan bijzondere ervaringen. ‘Samen met de Football Travel Group bieden we inspirerende en unieke voetbalbelevenissen aan.’
Bereik vergroten
Mike Tol, eigenaar van de Football Travel Group, ziet de samenwerking met ‘A-merk’ VI als een kans om meer voetbalfans te bereiken.
Met online-platform VI Travel kunnen belangstellendem volgens Tol kiezen uit een breed scala aan opties voor hun voetbalreis, waaronder tickets voor wedstrijden, accommodaties met eventueel vluchten of busreizen.
Het aanbod varieert van losse tickets tot de compleet verzorgde reizen ‘tegen betaalbare prijzen’.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!