How Brands Boostcamp
Inmiddels is het voorjaar 2019. Tijd om een begin te maken met de plannenmakerij voor komend jaar. In zo’n proces is er vaak een moment waarop je even met z’n allen bij elkaar komt om samen vooruit te kijken. Waar liggen kansen? Wat moeten we doen om niet de boot te missen? Hoe blijven we de concurrentie voor?
Dit is het moment voor inspiratie.
En wat doe je dan? Je prikt een datum voor een heisessie en zoekt een bijzondere locatie. Vervolgens bereid je je inhoudelijk voor. Je struint het internet af, vraagt een trend-rapport op. En je neemt je voor om nu eens echt How Brands Grow (nog eens goed) te lezen. Het is toch niet voor niets dat Universiteiten en Hogescholen dit inmiddels als standaardwerk zien?
Binnenkort namelijk toch Hemelvaarts- en Pinksterweekend. Alle tijd dus. Kan ik me mooi even terugtrekken en inspiratie opdoen voor de plannen, mezelf ontwikkelen, indruk op mijn baas maken, checken of het klopt wat die ene eigenwijze collega steeds beweert, mijn bureaus voorblijven, niet met een mond vol tanden staan bij die jongste collega die het tijdens haar studie heeft gehad ….. Ja, gelukkig: binnenkort het Hemelvaarts- en Pinksterweekend!
Maar daar komt het niet van, en dat weet je. En dat hoeft ook niet. Want er zijn samenvattingen. En er is zelfs een How Brands Boostcamp. Dan heb je meteen de essentie van alle drie de boeken in één middag te pakken.
Noteer daarom donderdag 6 juni je agenda. Op die middag kom je op het mooiste dakterras van Rotterdam, in 2 uur tijd, op vlieghoogte. Precies tussen Hemelvaart en Pinksteren. Kun je met je partner en/of kinderen andere leuke dingen doen.
Bespaar jezelf 18 uur leestijd en schrijf je in voor de How Brands Boostcamp. Vroege vogels betalen € 195,- Na Hemelvaart kost het € 295,-.
Je kunt ook een inhouse How Brand Boostcamp organiseren. Bijvoorbeeld aan het begin van de heisessie. Voor € 2020,-
Reacties:
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!