True Ideas trapt drinkwatercampagne af met waterprinter

Middels een interactieve ‘Waterprinter’ konden Limburgers antwoord geven op het centrale thema in de campagne Hoe drink jij jouw Limburgs water?

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Waterleiding Maatschappij Limburg (WML) heeft haar nieuwe drinkwatercampagne op een innovatieve wijze gelanceerd op het Vrijthof. Middels een interactieve ‘Waterprinter’ konden Limburgers antwoord geven op het centrale thema in de campagne Hoe drink jij jouw Limburgs water? 

Via deze vraag worden Limburgers bewust gemaakt van de grote rol die kraanwater in hun leven heeft als drinkwater. De Waterprinter liet de antwoorden in water vallen dat direct gedronken kon worden. De komende maanden rolt True Ideas de campagne voor WML verder uit in online- en printmedia. En tijdens evenementen waar WML actief is, zoals Pinkpop, Solar en de grootste toertocht van Nederland: Limburgs Mooiste.

Credits
Opdrachtgever: Waterleiding Maatschappij Limburg
Reclamebureau: True Ideas
Technische realisatie: Bitmove
Promotieteam: Eventief
AV ondersteuning: Roy Prikken RTV Producties
Fotografie / film: Roy Wanders

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie