Onlangs verscheen er op LinkedIn een ontroerend verhaal waarin Transavia in het zonnetje werd gezet. Het online-post kwam van Saskia, van wie onlangs de dochter was overleden. Toen Saskia een reis maakte met Transavia, nam zij het as van haar dochter mee in haar koffer. Het was een emotionele vlucht, maar het personeel van Transavia wist haar steun te bieden. Saskia’s verhaal circuleert nu op social media en de lof voor de luchtvaartmaatschappij stroomt binnen onder het bericht.
Dit is het bericht dat onlangs verscheen op LinkedIn. Jaap Bressers, oprichter en inspirator van Carlosmomentjes.nl - deelde het verhaal van Saskia op zijn LinkedIn-pagina.
Bij het bericht staat een foto van een kaartje dat het personeel van Transavia tijdens de vlucht aan Saskia gaf.
En al snel stromen er tientallen reacties binnen onder het bericht, met veel lof voor Transavia.
Ook blijken er meer mensen te zijn die dit soort mooie ervaringen meemaakten met de luchtvaartmaatschappij.
Tot slot kunnen we wel stellen dat Transavia meer dan goed gehandeld heeft.
Over The Best Social media.
In samenwerking met de Adformatie deelt The Best Social Media wekelijks een artikel over (Nederlandse) merken op social media. Het artikel van deze week werd geschreven door Sophie van der Hoeven.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!