T-Mobile breidt het Unlimited-portfolio uit met een nieuw abonnement: Unlimited & Entertainment. Volgens de provider bestaat het aanbod uit onbeperkt 5G, Netflix en Videoland samen in 1 abonnement, aangeboden met korting. Het nieuwe aanbod wordt onder de aandacht gebracht met de Stream als een Unlimited-campagne, onderdeel van de Unlimiteds-reeks, opnieuw ontwikkeld samen met TBWA\Neboko.
De commercial
De commercial toont hoofdrolspelers uit Netflix en Videoland-hits die kijken naar hún eigen favoriete film of serie. Deze Unlimiteds-bn’ers laten zien wat het aanbod van ‘altijd en overal te streamen series’ inhoudt. De ten gehore gebrachte muziek in de video is gecomponeerd op basis van de soundtrack van film-klassieker 2001: a space odyssey en ingezongen door Paul Sinha.
Bouwen aan de Unlimited-positionering
Margaret Kreuger, manager brand & customer communications van T-Mobile, zegt dat de provider met de uitbreiding van het portfolio verder wil bouwen aan de Unlimited-positionering en de zogenoemde Unlimiteds-mindset. ‘Deze samenwerking met Videoland en Netflix is uniek en baanbrekend voor de markt. En dat verdient natuurlijk een prachtige omnichannel campagne, waarbij we zowel onze bestaande klanten mee verrassen als ook de markt weer even wakker schudden.’
Productie en uitrol
De film is geproduceerd door Czar en de muziek is verzorgd door MassiveMusic. De campagne wordt uitgerold in social media, online advertising, CRM, retail, buitenreclame, radio en tv.
Lees ook:
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!