Start-up komt met tandpasta- en deo-abonnement voor mannen

Twee jonge Amsterdamse ondernemers, Thomas van den Hof (25) en Jelle Visser (22) zijn een abonnementenservice op verzorgingsproducten voor mannen begonnen

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Groomsday biedt klanten de mogelijkheid om een box met verzorgingsproducten uit te zoeken en bezorgt die regelmatig thuis. Doel is ‘de ontzorging van de mannelijke medemens’.

Het idee voor , een woordspeling op Doomsday en het Engelse grooming, ontstond tijdens de studententijd van de heren. ‘Ieders tandpasta’s en deo’s waren constant op, want als kerel denk je er niet zo snel aan om deze producten op tijd in huis te halen.&; De twee ondernemers merkten volgens eigen zeggen eerst dat mannen zich hier niet echt mee bezig hielden maar hebben in de tussentijd wel een trend zien ontwikkelen en vermelden inmiddels met trots dat ze het enige bedrijf in de online drogist-branche hebben opgericht dat zich volledig focust op mannen .

Simpelere keuzes
Nu heren hun scheermessen op abonnementsbasis krijgen en persoonlijke shoppers ook voor de gewone man bereikbaar zijn lijkt het hen tijd om het gehele verzorgingsassortiment onder handen te nemen. Groomsday laat heren zelf een box met producten samenstellen en bezorgt deze vervolgens op de zelf uitgekozen frequentie bij de klanten thuis. ‘Je moet voor mannen wel anders te werk gaan. Minder producten, simpelere keuzes en een extra stukje service in de vorm van een abonnement en een mannig extraatje in elke box. Zo vergeet je nooit meer op tijd nieuwe producten te kopen, wordt een ommetje naar de drogist verleden tijd en kijk je elke keer uit naar Groomsday, de dag dat je volgende box binnen komt’ Aldus Jelle Visser.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie