Overslaan en naar de inhoud gaan

Principes van positioneren: denk groot en blijf onvoorspelbaar

Nieuwe serie essays Brand Culture over positioneren. Deel 1: het principe van ‘Think big’.
Happy met Disney
Blij met Disney, met Mickey Mouse-oren op
Happy met Disney
Blij met Disney, met Mickey Mouse-oren op

Door Marc Oosterhout en Bastiaan Weers

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Igor Beuker

Mooi stuk. Met plezier gelezen. Met de opmerking dat Nike Kaepernick zeker risky en bold was. Maar ook de feedback krijgt: Niet authentiek 'purpise-driven leadership' of zelfs Hollywood purpose BS marketing. Daarmee doelt men op: Mooi in campagnes, maar does Nike walk the talk?
Als je naar de verhoudingen intern kijkt bij Nike .. is duidelijk dat black leadership in alle managementlagen door het bedrijf.. heel erg below the benchmark is. Zover zelfs, dat ik die kritiek ook wel begrijp. Zeggen is wat anders dan doen. Cheers Igor

Jeroen Tebbe

Mooi stuk!

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in