Overslaan en naar de inhoud gaan

Coop Nationaal Partner Eurovisie Songfestival

De supermarktketen wil in nieuwe commercial laten zien precies zo in de kracht van samen te geloven als dat het muziekfestival dit uitdraagt
Coop Nationaal Partner Eurovisie Songfestival
Coop Nationaal Partner Eurovisie Songfestival
© GUC
Coop Nationaal Partner Eurovisie Songfestival
Coop Nationaal Partner Eurovisie Songfestival
© GUC

Coop presenteert zich in een nieuwe commercial als Nationaal Partner van het aanstaande Eurovisie Songfestival. Met de commercial, ontwikkeld door GUC Agency, wil de supermarkt benadrukken dat de kracht van samen schuilt in het openstellen naar anderen. 

related partner content for mobile comes here

Maatschappelijke functie

Mariëlle Witjes, manager marketing en communicatie van Coop Supermarkten legt uit dat het ‘samen’-thema van supermarktketen volledig in lijn is met het Eurovisie Songfestival zelf.

‘Het is een van de weinige evenementen in de wereld, dat zó sterk de kracht van samen uitdraagt. Wij vinden het als supermarktorganisatie met een maatschappelijke functie belangrijk om iedereen, van iedere cultuur en met elke achtergrond, gelijk te behandelen. Daarom verbinden we met trots onze naam aan een fenomeen, dat al decennialang landen met elkaar verbindt en een ongekend saamhorigheidsgevoel losmaakt bij mensen in heel Europa en daarbuiten.’

De commercial

Coop Nationaal Partner Eurovisie Songfestival

Onderdeel grote campagne

Volgens Coop is de commercial onderdeel van een grote campagne van de keten rondom het muziekfestival dat in Nederland gehouden wordt dit jaar. 

Lees ook: Smarthouse produceert Eurovisie Songfestival-muziekvideo van Jeangu Macrooy

Credits:

Opdrachtgever: Coop Supermarkten

Bureau: GUC Agency        

Productiemaatschappij: Suikerdepôt 

Director: Werner Damen

Producer: Paul Harting

DOP: Boas van Milligen Bielke

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in