Het webcareteam van PostNL is een van de drukste van Nederland. Ze krijgen veel op zich af, dus is het wel zo fijn om af en toe wat stoom af te blazen met scherpe reacties.
1. Hoewel ze hun werk serieus nemen, is PostNL niet te beroerd om af en toe een grap te maken op social media.
2. Hun webcareteam spreekt de taal van het volk.
3. Zelfs van een volk over de grens.
4. Ook grappen van anderen kunnen ze prima waarderen, zoals deze uit de oude doos.
5. Als ze zich aangevallen voelen, zijn ze daar eerlijk over.
6. Ze hebben zelfs een BS’er (Bekende Sesamstrater) in dienst.
7. Af en toe halen ze even een hondsbrutale reactie uit de bus.
8. Wanneer iemand ze een koekje van eigen deeg geeft, reageren ze sportief.
9. Maar ze laten zich niet zomaar beledigen.
10. Af en toe komen belangrijke pakketjes helaas niet aan.
11. Wanneer bezorgers er een zooitje van maken, pakken ze die ook gewoon aan.
12. Maar voor complimentjes zijn ze alleen maar dankbaar.
In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op The Best Social Media. Het artikel van deze week werd geschreven door Frank Sars.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!