PostNL’s webcare is niet het braafste jongetje van de klas

Het meest creatieve werk op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.

TBSM

Het webcareteam van PostNL is een van de drukste van Nederland. Ze krijgen veel op zich af, dus is het wel zo fijn om af en toe wat stoom af te blazen met scherpe reacties.

1. Hoewel ze hun werk serieus nemen, is PostNL niet te beroerd om af en toe een grap te maken op social media.

PostNL
PostNL

2. Hun webcareteam spreekt de taal van het volk.

PostNL straattaal
PostNL

3. Zelfs van een volk over de grens.

PostNL antwerps
PostNL Antwerps

4. Ook grappen van anderen kunnen ze prima waarderen, zoals deze uit de oude doos.

PostNL bijbaantje
PostNL
PostNL reactie
PostNL

5. Als ze zich aangevallen voelen, zijn ze daar eerlijk over.

PostNL reactie
PostNL

6. Ze hebben zelfs een BS’er (Bekende Sesamstrater) in dienst.

PostNL sesamstraat
PostNL

7. Af en toe halen ze even een hondsbrutale reactie uit de bus.

PostNL brutaal
PostNL
PostNL brutaal
PostNL

8. Wanneer iemand ze een koekje van eigen deeg geeft, reageren ze sportief.

PostNL, koekje van eigen deeg
PostNL
PostNL, koekje van eigen deeg
PostNL
PostNL, koekje van eigen deeg
PostNL

9. Maar ze laten zich niet zomaar beledigen.

PostNL, brutaal
PostNL

10. Af en toe komen belangrijke pakketjes helaas niet aan.

Verdacht pakketje PostNL
PostNL

11. Wanneer bezorgers er een zooitje van maken, pakken ze die ook gewoon aan.

Zooitje bij PostNL
PostNL
Zooitje bij PostNL
PostNL

12. Maar voor complimentjes zijn ze alleen maar dankbaar.

Complimentje voor PostNL
PostNL

In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op The Best Social Media. Het artikel van deze week werd geschreven door Frank Sars. 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie