PostNL bewijst klanten door en door te kennen met herkenbare posts

Het meest opmerkelijke op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.

Pakketbezorgers en postbodes gaan iedere dag langs talloze huizen en zien hun klanten op hun best én op hun slechtst. De ene dag rent er iemand met shampoo in het haar onder de douche vandaan om de deur te openen en de andere keer loopt er iemand met een eenhoorn-onesie en kruimels paprikachips in z'n mondhoek naar de brievenbus.

Oftewel: je plaatselijke bezorger kent je door en door. PostNL bewijst dit nog eens met Instagram-posts waar veel online shoppers en postontvangers zich in kunnen herkennen.
 

PostNL weet precies wat er in de hoofden van klanten omgaat.

 

Deze post klopt volgens hen als een (bezorg)bus.

1


*Ongemakkelijke stilte*


De code is gekraakt.

1


PostNL laat in dit soort posts het achterste van z'n tong zien.


Iedereen met deze deurmat wordt effe op het matje geroepen.


Het komt zo wel érg dichtbij.


Eén ding is zeker: PostNL heeft er op Instagram wel kaas van gegeten.

cheeese

In samenwerking met Adformatie deelt The Best Social Media wekelijks een artikel over (Nederlandse) merken op social media. Het artikel van deze week werd geschreven door Marloes Gort.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie