Peter-Paul Blommers ceo NPB Media

Hij is ook aandeelhouder geworden van de outdoorexploitant.

vertrok Blommers (53) bij Cheel Benelux na een verschil van inzicht over de nieuwe koers.

NPB, Nationaal Publiciteits Bureau, waar hij nu de baas wordt, werd recent onderdeel van de Scheybeeck Groep.    

Blommers: &;Outdoor ontwikkelt zich als één van de weinige mediatypen heel goed in Nederland. NPB bestaat sinds 1937 en heeft met name in de afgelopen 10 jaar een goede groei gerealiseerd. Wij ontwikkelen in de directe omgeving van lokale retailers. De dienstverlening strekt zich uit over vrijwel alle gemeenten in Nederland - NPB heeft met 170 gemeenten een concessie gesloten.&;

Blommers was de afgelopen 4 jaar ceo bij Cheel. Daarvoor was hij 9,5 jaar ceo van Ogilvy & Mather in Nederland en leidde hij 3,5 jaar TBWA\Direct Company. Naast zijn dagelijkse werkzaamheden is Blommers ook voorzitter van de Esprix Awards.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie