Nieuwe campagne van 180 voor Asics

180 Amsterdam heeft voor sportmerk Asics een campagne ontwikkeld, voor tv, print en Facebook, waarbij de motivatie van sporters zelf centraal staat.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De campagne ‘Journey of Improvement’ is erop gericht lopers te helpen zichzelf te verbeteren, middels – naar eigen zeggen – inspirerende uitingen en een speciale Facebook-app http://my.asics.nl waarmee persoonlijke doelen kunnen worden bijgehouden.

Of zoals Al Moseley, executive creative director van 180 Amsterdam zegt: ‘Het draait allemaal om jezelf verbeteren. En jezelf verslaan.’

Dat is terug te zien in de commercial, met als pay-off Better your Best, waarin twee (dezelfde) vrouwen met elkaar racen.

En met de app kunnen sporters toekomstige doelen stellen (‘doelen die aanvankelijk zelfs onmogelijk lijken’, aldus Moseley), waarbij Ascis handvatten aanreikt om die te bereiken.

De campagne zal lopen in Europa, Japan, Zuid-Korea en Australië.

[credits]
Executive creative director Al Moseley
Creative cirector Dean Maryon
Art Martin Terhart, Ben Bartels
Copy Martin Terhart, Joe Craig
Account Gemma Knox
Producer Stephanie Oakley
Regie Kim Gehrig
Fotografie Ben Ingham

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie