Door een jury, met onder andere royalty watcher Peter van der Vorst, werden de Nespresso Koningen en Koninginnen gekozen. De winnaars zijn vanaf vandaag tot aan kroningsdag door heel Amsterdam en omstreken op abri’s, billboards en zelfs in dagbladen op 30 april, als een echte vorst te zien.
Koninklijke verpakking
Voor het tweede jaar op rij heeft Nespresso een speciale sleeve ontwikkeld voor 30 april. Vorig jaar nog voor Koninginnedag, maar dit jaar voor de speciale Kroningsdag.
Naast de offline campagne maken Nespresso Facebook fans vanaf morgen ook kans om ‘wakker te worden als een Koning’. Via een KroningsApp op de Nespresso Facebookpagina kan men zijn/haar favoriete, bijna koninklijke, ochtend koffieritueel delen. Diegenen met de meest originele post en met de meeste stemmen maken kans op een koninklijke overnachting met royal ontbijt voor twee in het Amsterdamse Conservatorium Hotel en een vorstelijke voorraad Linizio Lungo. Vanaf woensdag 23 april kan men naar de Nespresso Facebookpagina om deel te nemen: www.facebook.com/nespresso.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!