‘Namens Nederland’ onderzoekt toekomstvisie van de Nederlandse bevolking

Enquête naar de mening van dé Nederlander op het terrein van o.a. onderwijs, gezondheidszorg en werk.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Het initiatief Namens Nederland is van start gegaan: een grootschalige enquête onder de Nederlandse bevolking over de toekomst van Nederland. De enquête is online beschikbaar op . Het doel is te komen tot een gemeenschappelijke toekomstvisie voor Nederland, die eind oktober breed zal worden gepubliceerd.

Namens Nederland is een onafhankelijk en belangeloos initiatief van McKinsey & Company, gesteund door De Telegraaf, RTL, SBS, FD, nudnik, CAVIAR, Motivaction, FNV, CNV, VNO-NCW, SCP, RET, HTM en een aantal wetenschappers.

Uitvoerbaar

Via Namens Nederland kunnen Nederlanders tot 14 september hun mening geven over bijvoorbeeld onderwijs, gezondheidszorg en werk. Uniek is dat deelnemers niet alleen aangeven wat ze belangrijk vinden, maar ook wat ze daarvoor willen doen of laten. Als een deelnemer bijvoorbeeld meer wil investeren in gezondheidszorg kan dat alleen door ergens anders op te besparen, meer belasting te betalen of meer te werken. Zo leidt Namens Nederland tot een uitvoerbare toekomstvisie.

Het invullen van de enquête neemt 15 minuten in beslag.

Campagne

De komende maanden zal Namens Nederland via tv, radio, advertenties, krantenartikelen, billboards op straat en posters in het openbaar vervoer aandacht voor het initiatief vragen. Doel van de campagne is zoveel mogelijk respondenten en een zo groot mogelijk draagvlak voor de uitkomsten van het onderzoek.

Reacties:

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Betsy
Ik wil graag de enquete invullen
Lees meer Lees minder
**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie