Eerder dit jaar lanceerde Mercedes-Benz in samenwerking met MCR Reclamebureau een campagne 'zonder impact'. Met de campagne wil het automerk de nieuwe toepassingen van zijn veilige trucks onder de aandacht brengen.
Op de BedrijfsautoRai kunnen bezoekers de vernieuwingen zelf ervaren, onder andere met een speciale Virtual Reality-film. MCR is verantwoordelijk voor de stand, de beurscommunicatie, de film en het thema van Mercedes-Benz: 'The future is here'.
The future is here
In aansluiting op het thema presenteert Mercedes-Benz de ‘Future Truck 2025’. Deze voorbeeldtruck is voorzien van alle technische innovaties, die vandaag de dag mogelijk zijn. ‘Daarmee krijgt het publiek een kijkje in de toekomst, hoewel die toekomst sneller dichterbij komt dan men denkt’, aldus Roger de Kok, managing director MCR.
Begin oktober testte Mercedes-Benz voor het eerst op de openbare weg met een zelfnavigerende vrachtwagen. De test werd verreden op de Duitse A8 met een Mercedes-benz Actros, die volledig zelfstandig navigeerde, zonder een ander voertuig te volgen.
De BedrijfsautoRai is te bezoeken tot en met 24 oktober.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!