Op Woensdag de 13e december sluiten we het jubileumjaar van het Tijdschrift voor Marketing af met MarketingLive.
Op 30 november doen we ook nog Fusion2006, samen met de collega's van Adformatie, AdfoResult en Communicatie. Volle agenda dus.
MarketingLive is leuk, denk ik, want je treft er de opiniemakers van het tijdschrift, drie Marketeers of the Year én een oud-collega van mij van Adformatie: Ben Tiggelaar.
Ben zit nu helemaal op 'management' en dat doet-ie goed. Hij is in ieder geval buitengewoon praktisch. Ik ken ook niemand met zoveel energie als hij.
Goed, we hebben de abonnees van TvM gemaild met een aanbod, we banneren hier en op marketing-online.nl, maar hoe zorg je nu dat je in een overvolle congresagenda opvalt?
Het duizelt me van de marketingevenementen. Is het niet te veel?
Fusion2006 heeft inmiddels zijn plek wel gevonden in het veld en krijgt met alle deelnemende bladen ook voldoende aandacht. Maar hoe zet je zo'n evenement als MarketingLive op de kaart?
Pakhuis De Zwijger is de hippe locatie van MarktingLive en dat is net open. Dus dat is ook wel spannend.
Maar hoe kies je een evenement om naar toe te gaan?
Zijn het de sprekers? Is het de afzender? Is het de prijs? Locatie? Datum?
Help!
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!