Magazine voor Arabische vrouw

Een Westers magazine probeert het in het Midden-Oosten:

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

ELLE Oriental is de 39ste internationale editie van vrouwenmagazine Elle.
Deze Frans/Arabische versie is verkrijgbaar in Libanon, Syrië, Jordanië, Egypte en Noord-Afrika (Algerije, Marokko en Tunesië).

Het is de eerste 'upscale international trademark' magazine dat in deze regio verschijnt.

'Met ELLE Oriental zal de vrouw uit het Midden-Oosten een eigen gezicht krijgen, zonder klakkeloos het Westen te kopiëren', menen de makers.

In oktober zal een 'pan-Arabische' editie in het Arabisch verschijnen die visueel en redactioneel zal zijn aangepast aan de (strengere) Saoedi-Arabische normen en waarden. De oplage van deze editie zal 100 duizend zijn en verschijnen in Dubai, Koeweit, Bahrein, Qatar, Oman en Saoedi-Arabië.

Het doel van deze Elle is: 'om niet alleen een Elle in de Arabische taal te maken, maar ook om een nieuw gezicht in de mediawereld te introduceren: die van de vrouw in het Midden-Oosten. (...)'.

Elle Oriental zal zich richten op de ontwikkelde vrouw in het Midden-Oosten en succesvol op cultureel, sociaal en artistiek gebied. De mode van de geportretteerde vrouwen zal trendy zijn en niet ordinair en de vrouwen zullen niet als seksobject worden neergezet.

De artikelen zullen gaan over seks, sociologie, psychologie, recht. Er zullen geen taboes zijn maar de stijl zal demagogisch noch provocerend zijn.

De lancering van ELLE Oriental wordt gesteund door een campagne met de slogan: 'ELLE, c'est vous'.

Een deel van de oplage (45 duizend om te beginnen) zal ook in Frankrijk, Zwitserland, Engeland en België gedistribueerd worden.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie