De Lifestyle Rewards 2006-campagne van Legal & General is bekroond met de Financial Marketing Award 2006.
De deelnemers van de Nationale Dag Financiële Marketing, die 6 december plaatsvond in de Heineken Experience in Amsterdam, verkozen de Legal & General-campagne boven de andere genomineerde acties: de introductie van de nieuwe particuliere autoverzekering van Nationale-Nederlanden en de JaarChecker campagne van Zwitserleven.
De Lifestyle Rewards 2006 van Legal & General, onderdeel van de reclamecampagne voor de Lifestyle risicoverzekering, richt zich op het intermediair, de consument en de eigen medewerkers.
Circa 1.000 tussenpersonen werden uitgenodigd mee te doen aan de actie, die liep van 1 januari tot 1 juni 2006.
Tussenpersonen die meededen en een productiestijging wisten te bereiken van minstens 25 procent, maakten kans op een Abri-campagne in de eigen regio.
In totaal werden er negentien uitgezet.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!