Legal & General wint Financial Marketing Award 2006

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De Lifestyle Rewards 2006-campagne van is bekroond met de Financial Marketing Award 2006.

De deelnemers van de Nationale Dag Financiële Marketing, die 6 december plaatsvond in de Heineken Experience in Amsterdam, verkozen de Legal & General-campagne boven de andere genomineerde acties: de introductie van de nieuwe particuliere autoverzekering van Nationale-Nederlanden en de JaarChecker campagne van Zwitserleven.

De Lifestyle Rewards 2006 van Legal & General, onderdeel van de reclamecampagne voor de , richt zich op het intermediair, de consument en de eigen medewerkers.

Circa 1.000 tussenpersonen werden uitgenodigd mee te doen aan de actie, die liep van 1 januari tot 1 juni 2006.

Tussenpersonen die meededen en een productiestijging wisten te bereiken van minstens 25 procent, maakten kans op een Abri-campagne in de eigen regio.
In totaal werden er negentien uitgezet.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie