KPN blijft tot en met het seizoen 2024-2025 hoofdsponsor van de Eredivisie in het voetbal, zo maakte het telecombedrijf bekend op de dag dat het seizoen van start gaat. 'Voetbal is en blijft de grootste sport van Nederland en heeft de kracht mensen te verbinden', zo lichtte Mark Versteegen, directeur sponsoring bij KPN, de overeenkomst toe. 'We zijn blij dat we ons hoofdsponsorschap van de Eredivisie verder voortzetten.'
Van 1990 tot 2002 was KPN al hoofdsponsor en droeg de competitie de vorige naam van KPN, de PTT Telecompetitie. In 2014 werd KPN opnieuw partner van de hoogste Nederlandse voetbalcompetitie en sinds seizoen 2017/18 opnieuw hoofdsponsor.
The best a man can get
Gisteren maakte de Eredivisie al bekend dat Procter & Gamble met ingang van komend seizoen (2021/22) voor minimaal 2 jaar leverancier ('supplier'), is geworden van de Eredivisie. 'De samenwerking stelt P&G in staat om zich te verbinden aan de Eredivisie en haar 18 clubs. Gillette zal als belangrijkste merk gekoppeld worden aan de Eredivisie. Daarnaast zal het partnership gebruikt worden voor unieke promoties op verschillende merken in samenwerking met retailpartner Kruidvat.'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!