We gaan weer Koffiedik Kijken! Op donderdag 17 februari is het zover: dan komt de marcom-branche samen en blikken we vooruit op 2022. Net als vorig jaar gaan we wandelen en komen we onder het mom van ‘Together to get there’ samen bij verschillende horecagelegenheden in het centrum van Amsterdam, waar tijd is voor een hapje en drankje en waar via videoboodschappen de traditionele voorspellingen worden gepresenteerd. Ook maken we traditiegetrouw de winnaar van het Gouden Koffiekopje 2021 bekend en nemen we live vanuit Capital C een exclusieve podcast-uitzending op. Het event vindt plaats van 14:00 tot 17:00 uur en we starten bij Capital C, Weesperplein 4 in Amsterdam.
De voorspellers
Met trots kunnen we de eerste sprekers aankondigen.
Patritia Pahladsingh is al ruim twintig jaar werkzaam in de reclame- en communicatiebranche en sinds 2019 managing director bij TBWA\Neboko. Ook geeft ze leiding aan het social media label \Socioboko en TBWA’s eigen productie-unit \Vidiboko. In haar vrije tijd geniet ze ervan om met haar man en hun prachtige tweeling in de sportschool te boksen, of andere leuke dingen te doen.
Titus van Dijk is een podcastliefhebber van het eerste uur. In 2018 stopte hij met zijn baan als strategie consultant bij Associate om zich op zijn eigen podcastbedrijf te storten, dat tegenwoordig bekendstaat als Tonny Media en bekende podcasts als De Zelfspodcast, Geuze & Gorgels en Marc-Marie & Aaf ontwikkelt. Van Dijk leidt het bedrijf, dat naast de productie van podcasts ook reclamecampagnes ontwikkelt en produceert.
Meer sprekers worden op een later bekend gemaakt. Koffiedik Kijken wordt dit jaar georganiseerd door MWG, VIA (VEA en IAB), bvA en Adformatie.
Tickets
Ga voor meer informatie naar de website en scoor hier je tickets.
Over
Koffiedik Kijken gaat over de toekomst voorspellen: wat staat de marcom-branche in 2022 te wachten? Wat zijn de belangrijke trends en bewegingen, in marketing, media, communicatie en creatie? Wat gebeurt er met agile, influencer, purpose en al die nieuwe technologie? Hoe ontwikkelt de economie zich? En het maatschappelijk sentiment? Koffiedik Kijken is geen normaal seminar, congres, vakdag of bijeenkomst. Koffiedik Kijken gaat over de toekomst voorspellen, in de glazen bol kijken dus. Wie gaat het maken in het nieuwe jaar en wie valt er af? Welke producten zien we niet meer terug? Op welke media zijn we nu echt uitgekeken en wat breekt nu juist door? Wat brengt 2022 voor onze bureaus, exploitanten, adverteerders, goeroes, BN'ers, columnisten, politici en wat brengt 2022 voor jou?
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!