Jorinde Boom (ADE): 'Mooi hoe Jägermeister de nachtcultuur weet te verrijken'
De head of partnerships kiest haar favoriete merkactivaties gedurende het hoofdstedelijke dance-event.
![ade](https://static.adformatie.nl/92608c5a-eec9-5a58-8003-1e77844f443f/article/d9/27/d92753e3-57d4-4dca-b63b-3ec32e20dc0c/opening_image/opening_image_pro_hero/jorindeboom2.jpg)
Jorinde Boom, head of partnerships bij ADE.
![ade](https://static.adformatie.nl/92608c5a-eec9-5a58-8003-1e77844f443f/article/d9/27/d92753e3-57d4-4dca-b63b-3ec32e20dc0c/opening_image/opening_image_pro_hero/jorindeboom2.jpg)
Jorinde Boom, head of partnerships bij ADE.
De 29ste editie van het Amsterdam Dance Event is van start gegaan. Met de aanhoudende groei -de organisatie verwacht dit jaar 500.000 bezoekers van over de hele wereld- kloppen ook steeds meer merken aan bij het vijfdaagse evenement. In totaal werkt ADE dit jaar met zo'n negentig merken samen, variërend van Heineken tot GVB en van G-Star tot Spotify.
Head of partnerships Jorinde Boom is al maanden in de weer met het opzetten van zogeheten merkactivaties; campagnes en pr-acties waarmee merken zich op vaak onorthodoxe wijze profileren op een van de duizend festiviteiten, verspreid over tweehonderd locaties deze week. 'De samenwerking met Heineken is hier een mooi voorbeeld van.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid