Overslaan en naar de inhoud gaan

Jorinde Boom (ADE): 'Mooi hoe Jägermeister de nachtcultuur weet te verrijken'

De head of partnerships kiest haar favoriete merkactivaties gedurende het hoofdstedelijke dance-event.
ade
Jorinde Boom, head of partnerships bij ADE.
ade
Jorinde Boom, head of partnerships bij ADE.

De 29ste editie van het Amsterdam Dance Event is van start gegaan. Met de aanhoudende groei -de organisatie verwacht dit jaar 500.000 bezoekers van over de hele wereld- kloppen ook steeds meer merken aan bij het vijfdaagse evenement. In totaal werkt ADE dit jaar met zo'n negentig merken samen, variërend van Heineken tot GVB en van G-Star tot Spotify. 
 
Head of partnerships Jorinde Boom is al maanden in de weer met het opzetten van zogeheten merkactivaties; campagnes en pr-acties waarmee merken zich op vaak onorthodoxe wijze profileren op een van de duizend festiviteiten, verspreid over tweehonderd locaties deze week. 'De samenwerking met Heineken is hier een mooi voorbeeld van.'

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in