Met de merkactivatie en bijzondere taptoren wil het Belgische biermerk zijn positie in de 'top-level clubscène' versterken.
De campagne werd ontwikkeld door The Communication Company.
'We wilden iets zo uitzinnigs doen, dat het bijna tot kunst mag worden verheven', aldus Cees Faes, ceo van TCC. 'Het moest dus iets zijn dat grenzen overschreidt. Uiteindelijk resulteerde dat in een prachtige campagne en een samenwerking met het wereldberoemde designhuis Pininfarina.'
De taptoren wordt in een beperkte oplage geproduceerd, met een maximum van zes stuks. De eerste komt te staan in Club Versuz (Hasselt, België), een van de trouwste partners van Jupiler.
Vanaf 7 december is de totstandkoming en de lancering van de taptoren te zien in een speciale bioscoop- en online commercial.
Credits
Bureau: The Communication Company Benelux
Creatie: Reijer van Kasteren, Hans van Mook, Walther Geerts, Ronald Leijten, Thomas Cival
Account: Cees Faes, Bram Verbogt & Helga Koets
Regie: Robin Zom
Productiemaatschappij: G.I.G. Entertainment
Jupiler: Josse Peremans, Dimitri van Loock, Sven Meeuwissen, Pieter Boudry, Mark Priem, Erwin Dito, David Sempels, Jean Jacques Velkeniers
Pininfarina: Fabio Calorio, Antony Margiasso, Simona Penna, Paolo Trevisan
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!