De uitgever van NRC Handelsblad en nrc.next wil zo inspelen op ‘de behoefte van adverteerders aan informatie die helpt bij het ontwikkelen van een zo effectief mogelijke marketing- en communicatiestrategie’.
In vergelijking met eerdere jaren is de informatie is niet alleen geüpdate, maar ook uitgebreid met een blik op de toekomst. Ook worden in 2014 kleinschalige Insight Live-events worden georganiseerd met medewerking van branche-experts en trendwatchers. Samen met de introductie van de serie vernieuwde Insights start een multimediale campagne waarin de positie van NRC Media als kennispartner van adverteerders en mediabureaus wordt benadrukt.
De inhoud van de Insights is samengesteld door onderzoeksbureau Motivaction. Als bronnen gebruikte Motivaction onder andere gegevens van NOM (Nationaal Onderzoek Multimedia), STIR (bureau voor internet bereiksonderzoek), DMS (Decision Makers Survey), CBS (Centraal Bureau voor de Statistiek), hun eigen Mentality-onderzoek en brancherapporten. ‘Dat heeft geresulteerd in waardevolle inzichten over het gedrag en de motivatie van de Nederlandse consument bij bijvoorbeeld het nemen van een aankoopbeslissing’, aldus NRC Media. De inzichten worden besproken en verrijkt tijdens het eerste Insight Live-event in juni, gericht op marketeers en decision makers in de sectoren Automotive, Luxury & Lifestyle en Kunst & Cultuur. ‘Branche-experts en trendwatchers delen daar kennis en gaan samen met de aanwezigen in discussie over ontwikkelingen in hun branche’, zegt Edwin de Groot, marketing- en communicatiemanager van NRC Media, die verder aangeeft dat het mediabedrijf zo invulling geeft aan de belofte dat NRC Media een kennispartner is voor adverteerders en mediabureaus.
NRC Media stelt Insights beschikbaar voor de sectoren Automotive, Financiële dienstverlening, Zakelijke dienstverlening, Consumentenelektronica, ICT & Telecom, Kunst & Cultuur, FMCG, Retail, Toerisme, Horeca, Overheden & Non-profit, Charitatief, Film & Boeken, Luxury & Lifestyle en Energie.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!