Incentro lanceert een nieuwe merkcampagne ‘Ready for battle’ in navolging van een herpositionering, die is ontwikkeld in samenwerking met 180 Amsterdam. Met de boodschap wil de IT- dienstverlener onder andere laten zien dat digitalisering niet meer de toekomst is, maar juist nu plaatsvindt. Incentro stelt volledig uitgerust te zijn met de nodige kennis en middelen voor die digitaliseringsvraagstukken.
Voortbouwen
Heleen Crielaard, marketing director Incentro Group, legt uit dat Incentro voort wil bouwen op het fundament van de eerdere Ooit-campagne door opnieuw een opvallende campagne te presenteren.
‘Maar we willen ook een verdieping maken op de inhoud die aansluit op de huidige tijdsgeest. We hebben naar een positionering gezocht van waaruit we duidelijk willen maken waar Incentro voor staat, maar ook hoe we klanten vandaag de dag helpen met hun digitaliseringsvraagstukken.’
Meer substantie
Barbara Bijlard, 180 Amsterdam, voegt daaraan toe dat de nieuwe campagne meer substantie brengt, zonder hun specifieke toon kwijt te raken. ‘Incentro werkt voor merken die actief zijn in sterk competitieve en snel veranderende markten. Daarvoor heb je een specifiek soort consultants nodig: IT-strijders noemen we die.’
Campagne-uitrol
De campagne wordt uitgerold op online, radio en in print. Het mediaplan is ontwikkeld door Zigt.
Lees ook: Philips vraagt in Movember-campagne of mannen hun zaakjes wel onder controle hebben
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!